Všemožné myšlenky

Blog in czech language hwere i publish thoughts about world around.

Tuesday, February 20, 2007

Tak se zdá, že pan Čunek, který se proslavil tím, jak rázně si poradil s jistými nepřizpůsobivými občany, to má najednou spočítané. Je zajímavé, že pokud se nevrhl na politiku, nikdo se o něj nazajímal a zdánlivě jako by na něj nic špatného nevěděl. Ale jen se trochu zviditelnil, už se hrnou obvinění: vzal úplatek, chalupu prodal sám sobě... (Vzadu, nevyřčeno aby nebylo žalovatelné, zůstává obvinění: je to lump). Já nevím... Sympatický mi ten pán je jen jediným svým činem, ale hloupý mi rozhodně nepřiopadá a tak si říkám, že kdyby se skutečně dopustil toho, z čeho je obviňován, asi by na sebe vstupem do vysoké politiky nechtěl upozorňovat. Ale říkám - já nevím!!! jen se mi zdá podivné, jak úžasně se ta obvinění a tím pádem pokles jeho popularity hodí do krámu jeho odpůrcům. Je tahle souhra opravdu jen náhodná?

0 Comments:

Post a Comment

<< Home