Všemožné myšlenky

Blog in czech language hwere i publish thoughts about world around.

Thursday, April 06, 2006

Všechno prý na tomto světě postupuje od jednoduchého k složitému, tak je to správné a tak to má být. Měla jsem to tedy na zřeteli i když jsem učila svého synka mluvit. Ale jednak prý jsou v začátcích kluci vůbec na mluvení pomalejší než ostatní lidé (rozuměj: než holčičky), navíc ten můj byl snad ze všech kluků nejpomalejší. Do zblbnutí (mého) jsem mu opakovala "máma", "táta" nebo "bába", ale on nic. Jednou večer řekl před manželem přímo ukázkově "táta" - úplně jako kdyby si chtěl šplhnout, neřád jeden - a dál zase mlčel jako zařezanej. Až jednou mi na procházce donesl v pěstičce zmordovanou fialku a objevně prohlásil: "Fiavavá!" Jistě, asi od někoho musel slyšet slovo "fialová", ale... Jděte mi k šípku s jednoduchostí, když lidská duše je už od dětství tak složitá.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home