Všemožné myšlenky

Blog in czech language hwere i publish thoughts about world around.

Friday, March 02, 2007

No to je úžasné! Víte, s čím před časem zase přišli ve zdravotnictví? Po pacientech chodí domácí kontroly jako za komunistů. Což byla hovadina tenkrát a nepřestala být hovadinou dnes. Jistě, pokud se na to člověk podívá zdálky, jak se praví "od zeleného stolu", je to v pořádku. Pacient dostane neschopenku, neodevzdává žádnou rpáci, přesto dostává nemocenskou, je na místě dohlédnout, zda to nepředstírá a není dejme tomu na chatě nebo nemaluje byt, zda řádně nemocuje a pracuje k brzskému uzdravení. No jo, ale každá věc má svůj rub a líc! Zkuste takovému kontrolorovi z pojišťovny nmeotevřít a později se hájit tím, že jste spali a uvidíte, s jakou se potážete. Přitom právě to je logické, že pacient dělá, aby sebral síly. Pokud možno ve dne v noci. Já, když na mně jednou za několik let skočí nemoc, padnu a spím a spím jako medvěd v brlohu. Potím se, je mi špatně, beru prášky, v bdělém stavu akorát piju a čůrám a pak zase spím, až se několikátý den probudím, je mi lépe a potom už to pracuje k uzdravení. Kdyby mi v této fázi kdokoli sáhl na zvonek, prostě bych ho neslyšela. Žiju sama, pouze s kocourem, ten by asi otevřít nešel. A tak bych asi měla smůlu. Ale hergot, jsem já jediná, kdo je na tom takhle? A jak k tomu přijdou ti slušní, aby byli v době nemoci ještě otravovaní a perzekuovaní!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home