Všemožné myšlenky

Blog in czech language hwere i publish thoughts about world around.

Saturday, April 08, 2006

Také máte někdy den, že kamkoli šlápnete, sedm let tráva neroste? Včera takový den padl na mne. Nebudu vyprávět (nebo někdy později, až mně přejde zlost), co všechno se mi "podařilo". Večer už se zdálo, že jsem si vyčerpala vrchovatou míru a nadále to mám za klid. Omyl! Narychlo ještě běžím nakoupit do místní sámošky - platím u pokladny - a ta paní přede mnou tam nechala část nákupu. Že za to jsem nemohla? Jo, to bych si jiný den také myslela, ale včera to bylo jasné: ona měla plný košík, já za ní také plný košík, všude málo místa... ta chuděra ze mne znervózněla, dospěla k názoru, že dlouho zaclání, přichvátla si - a výsledek už znáte. Naštěstí jsem ji popapila ještě před krámem. A poslušně hlásím, že se mi už do půlnoci opravdu nic zvláštního nestalo!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home