Všemožné myšlenky

Blog in czech language hwere i publish thoughts about world around.

Thursday, October 19, 2006

Růžová barva je pozitivní, o tom se nelze přít. Bývá doporučována do ložnic, například v kombinaci se svěle zelenou. Já to tak mám také a mohu potvrdit, že od doby, kdy jsem barvy ve svém nejsoukromějším místě poladila v tomto duchu, spím daleko klidněji a spokojeněji. Rozesmál mne nedávný článek, jak někde v americké věznici oblékli trestance do růžových kombinéz a pantoflí. Kupodivu prý se od té doby jejich většina chová lépe, pravilo se v článku. Üdajně prý proto, že se za tu barvu stydí a nechce na sebe víc upozorňovat. Já si spíš představila ty ksichty, jistě aspoň některé typicky trestanecké, postrojené v růžových úborech a pantoflíčky v téže sladké barvičce, jen velikosti malých korábů. K popukání. Ale možná, že víc než stud, sama ta barva nějak ovlivňuje jejich myšlení k pozitivu. Kdesi v Indii prý natřeli narůžovo celou radnici - a slibují si od toho, že se lidé budou chovat lépe. Bylo by úžasné, kdyby to fungovalo, ne? Hlavně rozvodové síně by se měly všechny takto vymalovat. A hospody a školy a všechna místa, kde může docházet k třenicím a sporům. Víte co? Pojďmě celou tuhle modrou planetu přemalovat narůžovo!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home