Všemožné myšlenky

Blog in czech language hwere i publish thoughts about world around.

Friday, August 04, 2006

Léto, léto mé... zpívala kdysi krásně Iveta Bartošová. Já si nezpívám, na mne jde depka. Pár týdnů byla vedra - a všechno u nás začalo být vzhůru nohama. Najednou se nedostávalo vody, chyběla elektrická energie a dokonce i dostatek kontejnerů na plastový odpad. To ostatní bylo velmi špatně řešitelné, ale množství potřebných kontejnerů by se snad podle spotřeby tekutin na člověka v tomto období nějak spočítat dal, to mi nikdo nevymluví. A nestalo se! To je pořád verbování jako ve škole "třiďte odpad, nebuďte líní!" Nejsem líná, ale každý by si měl uvědomit, že k třídění odpadu také musí být odpovídající bytové podmínky! Kam já mám v garsonce dávat zvlášť papír, plasty,sklo a běžné odpadky, když mám u kuchňského koutku místo tak akorát na jeden malý košíček!? Přesto jsem to nouzově (a málo esteticky) vyřešila a třídím! Tuhle jsem šla ještě za největších veder vynést ráno dvě tašky plné plastových láhví - a kontejner narván až k prasknutí. A nějaká popelnice na smíšený odpad nikde v dohledu. Co teď? Přece tady nenechám látkové supertašky, se kterými chodím na tržiště pro zeleninu? Jako že kdybych je i oželela, zaručeně za chvíli půjde nějaký podnikavec, obsah vyhodí, tašky sbalí. Proti své vůli jsem se holt zachovala jako čuně a všechny ty flašky jsem pietně nakladla vedle kontejneru

0 Comments:

Post a Comment

<< Home