Všemožné myšlenky

Blog in czech language hwere i publish thoughts about world around.

Sunday, April 22, 2007

Internet je veliký vynález, o tom jistě nikdo, kdo ho zná, nepochybuje. Internetové stránky jednotlivých novin nebo časopisů jaou na něm pro mnohé čtenáře přístupnější. Některé bulvátní plátky tím mohou ještě narůst na lidové popularitě. Mně alespoň by nikdy nenapadlo vyhodit ani korunu za tištěnou podobu Blesku, ale na jeho internetovou podobu v týdnu tu a tam mrknu a ani se neuzardím, Přitom, ve výsledné fázi tato jeho fukčnost také jistě není zadarmo, ale to mně takk nějak nepálí, já to neplatím, tak co bych se nekoukla! Tuhle tam měli výpadek a docela dlouhý, to je fakt. Ale taková neiformovanost by asi rozhodila nějakou babku, která se těší, že si nejnovější senzace přečte némlich o desáté ke kafíčku. Já nad tím jen mávla rukou a bylo mi to šuma fuk!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home