Všemožné myšlenky

Blog in czech language hwere i publish thoughts about world around.

Tuesday, May 09, 2006

Nechápu, proč mají někteří lidé psa, když mu nerozumí. Asi jim hlavně dělá dobře, že mají koho vláčet po ulici na vodítku nebo rovnou na řetězu, jinak to nevidím. Ulice a vůbec všechno po cestě - to je pro pejska jako zajímavá kniha. Vždyť ze stop lze vyčíst, kudy běžela ta drzá kočka, co věčně provokuje na dvorku, kde capal holub a hlavně tak velezajímavé informace, že dlouholetý konkurent Brok už stárne, protože na kandelábr nečůrá dost vysoko a také, že hezká kokřička Zuzanka ze sousedního baráku zase hárá. Tedy - já měla také psa, ale pouliční "čtení" jsem mu nikdy nezakazovala. Jasně, nesměl baštit všelijaké svinstvo nebo se v něm dokonce povalovat, to jsem vždycky hned mírně škubla vodítkem a okřikla ho. Ale on mi to neměl za zlé a okamžitě vždycky poslechl, protože věděl, že pokud mi v tomto ustoupí, ustoupím zase já jemu u další zajímavé indicie, zastavíme se a já počkám, až si ten příběh v klidu "dočte".

0 Comments:

Post a Comment

<< Home