Všemožné myšlenky

Blog in czech language hwere i publish thoughts about world around.

Sunday, May 07, 2006

Tak k nám byl letos kalendář milostiv. Dvakrát za sebou padl v květnu státní svátek na pondělí, čímž jsme zázračně vyzískali dvakrát za sebou pěkně prodloužený víkend. Někdo si to možná vychutnal někde na chalupě či nějakou zábavnou zájmovou činností, já bohužel ne. Denně mám pracovní program tak natřískaný, že na úklid mi zbývá pouze víkend (a pokud se přesouváme na chalupu, potom ani ten ne). To samozřejmě absolutně nedostačuje, na nějakou pomocnici v domácnosti nemám fiňáry a tak je u nás permanentní bordel. Ne že by to snad bylo nějak vidět, kdybyste k nám přišli na vizitu, ono holt je to z nutnosti takové to "navrch huj, vespod fuj," jak říkaly kdysi ženské. Jsem také ženská a proto o tom vím. Jsem však ve vleku současné "civilizace" která mi přikazuje být denně pryč od nevidím do nevidím pro pár šupů, které mi na slušný život stejně nestačí - a tak ty domácí nedostatky většinou prostě ignoruji. Ale tentokrát se ve mně bohužel probudila hospodyňka a všechno to volno jsem prouklízela - a ještě prouklízím! Fujtajbl!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home